Μερικά οφέλη που προσφέρει ο καλός και ποιοτικός ύπνος

Όταν κοιμόμαστε καλά εφοδιάζουμε το σώμα μας με ενέργεια που χρειαζόμαστε την επόμενη ημέρα. Ενώ κοιμόμαστε, ο εγκέφαλος μας προετοιμάζεται για την επόμενη μέρα και αποθηκεύει τις χρήσιμες πληροφορίες που λάβαμε την προηγούμενη. Σύμφωνα με μελέτες, μια νύχτα καλού ύπνου βελτιώνει τη μάθηση και ενισχύει τις δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, την προσοχή μας, τη λήψη αποφάσεων και τη δημιουργικότητά μας. Μειώνεται

READ MORE

zoi_apazidiΜερικά οφέλη που προσφέρει ο καλός και ποιοτικός ύπνος

Μερικά προβλήματα που μπορεί να προκαλέσει η έλλειψη ύπνου.

Οι ειδικοί συνιστούν να κοιμάται κανείς από 7 έως 9 ώρες ημερησίως. Εξαιτίας όμως του σύγχρονου τρόπου ζωής, οι διαταραχές του ύπνου είναι πια ένα πολύ συχνό φαινόμενο. Τα συμπτώματα της έλλειψης ύπνου είναι πολλά και διαταράσσουν την καθημερινότητά μας άμεσα και σε βαθμό που συχνά δεν αντιλαμβανόμαστε, παρά μόνο όταν δούμε τις συνέπειες. Η έλλειψη ύπνου μπορεί να γίνει

READ MORE

zoi_apazidiΜερικά προβλήματα που μπορεί να προκαλέσει η έλλειψη ύπνου.

Οι 10 εντολές ενός καλού ύπνου από την ΗΛΙΟΣΤΡΩΜ.

Να κοιμάστε πάντοτε τις ίδιες ώρες για να βοηθήσετε το συγχρονισμό του βιολογικού σας ωρολογίου (ακόμη και τα σαββατοκύριακα) Κάνοντας ενός είδους “τελετουργικό” ύπνου κάθε βράδυ βοηθάει στην ηρεμία του σώματος. Για παράδειγμα, ένα φλυτζάνι χαμομήλι πριν τον ύπνο. Χρήση άνετου στρώματος και υποστρώματος. Είναι δύσκολο για κάποιον να κοιμηθεί σ ’ένα στρώμα που είναι πολύ μικρό, πολύ μαλακό, πολύ

READ MORE

zoi_apazidiΟι 10 εντολές ενός καλού ύπνου από την ΗΛΙΟΣΤΡΩΜ.

Ανατομικά και ορθοπεδικά στρώματα

Ανατομικά και ορθοπεδικά στρώματα Ο ύπνος είναι πολύτιμος για την υγεία μας. Το σωστό στρώμα αποτελεί μια σημαντική επένδυση, αφού παίζει πρωταρχικό ρόλο και επηρεάζει άμεσα την ψυχική, πνευματική και φυσικά τη σωματική μας υγεία. Επομένως είναι σημαντική η επιλογή του σωστού στρώματος. Ο ύπνος είναι η Τρίτη βασικότερη ανάγκη του ανθρώπου μετά το φαγητό και το νερό, αφού ο

READ MORE

zoi_apazidiΑνατομικά και ορθοπεδικά στρώματα

Οδηγίες καλής συντήρησης του στρώματος σας

Τοποθετήστε ξύλινες τάβλες κάτω απο το στρώμα αφήνοντας κενό μεταξύ τους τους μέχρι δύο εκατοστά. Αφαιρέστε τη σακούλα προστασίας πριν τοποθετήσετε το στρώμα στο κρεβάτι. Να γυρίζετε το στρώμα, το πάνω κάτω και το μπρος πίσω μία φορά το μήνα. Μη στέκεστε όρθιοι και μην αναπηδάτε πάνω στο στρώμα. Υπάρχει κίνδυνος να σπάσουν τα ελατήρια. Μη διπλώνετε το στρώμα στα

READ MORE

zoi_apazidiΟδηγίες καλής συντήρησης του στρώματος σας

Ένας απλός τρόπος για να καταπολεμήσετε την αυπνία.

Αυπνία– αυτή η φοβερή αίσθηση να ξαπλώνεις στο κρεβάτι σου με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή θα έρθει ο γλυκός ύπνος. Πολλοί ειδικοί προτείνουν να σηκωνόμαστε από το κρεβάτι αν παραμένουμε ξύπνιοι για περισσότερο από 20 λεπτά. Και εξηγούν ότι το να παραμένουμε στο κρεβάτι ενώ δεν μπορούμε να κοιμηθούμε μας προκαλεί μία πίεση και μία απογοήτευση, γεγονός που οδηγεί

READ MORE

zoi_apazidiΈνας απλός τρόπος για να καταπολεμήσετε την αυπνία.

Υλικό Visco elastic -Memory

Ο Visco elastic –Memory αφρός είναι γεννημένος στη NASA και έχει εφαρμοστεί σε πολλά πεδία της διαστημικής έρευνας. Έχει την μοναδική ιδιότητα να αντιδρά ανάλογα με το βαθμό πίεσης που δέχεται από τα σώματα κατά τη διάρκεια του ύπνου και να προσαρμόζεται ανάλογα, αγκαλιάζοντας όλες τις καμπύλες του σώματος. Επιπλέον απορροφά 100% την υγρασία και έτσι δίνει την καλύτερη δυνατόν

READ MORE

zoi_apazidiΥλικό Visco elastic -Memory

Τι είναι ορθοπεδικό και τι ανατομικό στρώμα.

Τα ορθοπεδικά στρώματα είναι κατά κύριο λόγο αυτά που στο εσωτερικό τους αποτελούνται από ελατήρια bonnel springs ή από σκληρό αφρώδες υλικό. Είναι πιο σκληρά στρώματα, κρατάνε την σπονδυλική στήλη σε ευθεία θέση και δεν επιτρέπουν το σώμα να κυρτώνει. Τα ανατομικά στρώματα είναι πιο μαλακά και αγκαλιάζουν τις καμπύλες του σώματος. Είναι κατασκευασμένα με ελατήρια ανεξάρτητης ανάρτησης pocket springs,

READ MORE

zoi_apazidiΤι είναι ορθοπεδικό και τι ανατομικό στρώμα.

4 βασικοί τρόποι για να καθαρίσω το στρώμα μου;

Το στρώμα είναι ο μέρος στο οποίο περνάμε το 1/3 της ημέρας μας. Είναι το κλειδί για έναν ονειρεμένο ύπνο, ωστόσο μπορεί να αποτελέσει και πηγή μικροβίων. Το ότι αλλάζουμε τακτικά σεντόνια στο κρεβάτι, δεν αρκεί για να εξασφαλίζουμε την καλύτερη δυνατή υγιεινή του. Χρειάζεται και το στρώμα καθάρισμα και μάλιστα με συγκεκριμένο τρόπο. Δείτε μερικούς τρόπους για να καθαρίζετε

READ MORE

admin4 βασικοί τρόποι για να καθαρίσω το στρώμα μου;

Showing 1–10 of 19 results